TIPAS
 
 
 
 
   
NAUJIENOSPRODUKTAISPRENDIMAIPARTNERIAIAPIE ĮMONĘKONTAKTAI
LT  EN  RU
 
 
EILIŲ VALDYMO SISTEMA QMS AKIS
DEGALŲ KAINŲ ŠVIESLENTĖS
ĮEIGOS KONTROLĖS SISTEMA
OBJEKTŲ LANKYMO KONTROLĖS SISTEMA
SPORTO KLUBŲ APSKAITOS IR KONTROLĖS SISTEMA SKAKS
 
 
EILIŲ VALDYMO SISTEMA QMS AKIS

eile_registru_centre.JPG



Bankuose, socialinio aptarnavimo ar gydymo įstaigose, draudimo, nekilnojamo turto registravimo bendrovėse, savivaldybėse – visur, kur reikalingas lankytojų aptarnavimas, susidaro eilės. Tai labai nemalonu lankytojams bei juos aptarnaujantiesiems, taip pat nukenčia įstaigos įvaizdis. UAB „TIPAS“ sukurta automatizuota eilių valdymo sistema AKIS ženkliai prisideda prie aptarnavimo kokybės kėlimo bet kokias paslaugas teikiančioje įmonėje. Klientų eilės valdymo sistema leidžia išvengti nepasitenkinimo stovint “gyvoje” eilėje. Laukdamas savo eilės klientas gali laisvai judėti po laukimo salę, skaityti reklaminius bukletus ar paprasčiausiai prisėsti.


Sistemos „QMS AKIS“ nauda

Lankytojui – paprastas, profesionalus ir konfidencialus aptarnavimas, eilių nebuvimas, individualizuotos paslaugos, dėmesys klientui.

Darbuotojui – geros darbo sąlygos, lankstus aptarnavimas.

Vadovui – galimybė reguliuoti darbuotojų apkrovimą, gauti statistiškai apdorotą informaciją, gerinti aptarnaujančios įstaigos įvaizdį.

Sistemos veikimas

Lankytojas, priėjęs prie eilės valdymo sistemos terminalo, perskaito galimus aptarnavimo variantus spaudžia lietumui jautrų ekraną užrašo vietoje arba mygtuką ir atsispausdina bilietą su savo eilės numeriu. Dabar Jūsų klientui nesivarginant stumdantis eilėje ir nesijaudinant, kad kas nors užlįs, belieka laukti, kol bus iškviestas. Prelimenarus laukimo laiko įvertinimas taip pat privalumas klientui.

Derinant sistemą identifikuojamas kiekvienas darbuotojas ir kiekviena darbo vieta. Su iš anksto suderintomis aptarnaujamomis operacijomis, kiekvienas darbuotojas savo programiniame arba mygtukiniame kvietiklyje mato ar yra laukiančių klientų. Esant – spaudžia kvietimo mygtuką. Tai pagrindinė kvietiklio funkcija, tačiau yra papildomų funkcijų, tenkinančių netgi sudėtingiausius klientų aptarnavimo algoritmus.

Sistema reigstruoja informaciją apie kiekvieną atspausdintą bilietą ir su juo susijusią istoriją. Tai naudinga darbdaviui, kuriam rūpi klientų patogumas ir darbuotojų darbo kokybė. Sistema pateikia ataskaitas apie kiekvieną darbuotoją, informuoja kiek klientų lankėsi per dieną, savaitę, mėnesį taip pat kiek ir kokių operacijų buvo atlikta. Statistika padeda apsispręsti dėl darbuotojų skaičiaus mažinimo ar didinimo, darbuotojų atliekamų operacijų paskirstymo ir suderinimo.

Privalumai ir galimybės:

  • sutrumpina klientų laukimo eilėje ir aptarnavimo laiką;
  • galima nukreipti aptarnaujamą klientą pas kitą operatorių;
  • galima tam tikram klientų srautui suteikti pirmenybę;
  • įstaigos vadovas gali gauti statistinę informaciją pasirinktu laiku apie aptarnautų klientų skaičių, laukiančių eilėje, darbuotojų apkrovimą ir pan.;
  • pagrindiniame informaciniame skyde, jeigu pasirenkamas grafinis, gali būti ne vien tik informacija apie eilės bilieto ir kasos numerį, tačiau galima rodyti ir laiką, ir datą;
  • prie klientų eilės valdymo sistemos galima prijungti plazminį monitorių, kuriame yra galimybė rodyti reklaminę ar kitą informaciją kartu ir informaciją apie eiles.


Galima statistika:

  • pagal datą;
  • bilietų sąrašas;
  • klientų pasiskirstymas eilėmis;
  • klientų pasiskirstymas operacijomis;
  • ptarnautų klientų pasiskirstymas pagal darbo vietas;
  • apkrovos pasiskirstymas laiko požiūriu;
  • klientų aptarnavimo darbo vietose laiko vidurkis;
  • laukimo eilėse laiko vidurkis.


Daugiau apie sistemą „QMS AKIS“ http://www.qms-akis.com/.



 BULL partneriai 
Esame ilgamečiai prancūzų įmonės BULL atstovybės Lietuvoje UAB “BULL Baltija” partneriai. http://www.bull.lt/
 Įvažiavimą į „Panorama“ požeminę aikštelę nušvietė UAB „TIPAS“ švieslentės 
Įrengtos UAB "TIPAS" švieslentės šiuolaikiniame laisvalaikio ir pramogų centre „Panorama“.
 „QMS – AKIS“ Alytaus „Sodroje“ 
Įdiegta eilių valdymo sistema.
 Trumpesnės eilės Panevėžio „Sodroje“ 
„QMS – AKIS“ – tai galimybė atlikti begalę operacijų, padėsiančių tiek „Sodros“ darbuotojams, tiek lankytojams.
 UAB „TIPAS” eilių srautų valdymo sistema - Šiaulių miesto savivaldybėje 
Įrengta eilių valdymo sistema.
 
     Copyright 1991-2010 TIPAS JSC Dizi